Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün 27 Haziran 1919'da Sivas'a ilk teşriflerinin 107’inci yılı münasebetiyle, Sivas’a ve Cumhuriyet’e İlk Adım Anıtı’nda tören düzenlendi.

Hamidiye Millet Bahçesinde düzenlenen törene; Vali Yılmaz Şimşek, Sivas Garnizon Komutanı ve 5. Piyade Eğitim Tugay Komutanı Tuğgeneral Zeynel Abidin Alptekin, Sivas Belediye Başkanı Dr. Adem Uzun, il protokolü ve STK temsilcileri katıldı.
Valilik, Tugay Komutanlığı ve Belediye çelenklerinin sunumunun ardından Millî Mücadelenin kahramanları anısına saygı duruşu ve İstiklal Marşı okundu.
Törende günün anlam ve önemini belirten konuşmanın ardından Vali Yılmaz Şimşek, Şeref Defterini imzaladı.
Yorum Yazın