Sivasspor’un geleceğinin masaya yatırıldığı olağanüstü genel kurulda Sivas’ı TBMM’de temsil eden milletvekillerinin yer almaması dikkat çekti. Toplantıya Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile Sivas Belediye Başkanı Adem Uzun katılırken, milletvekillerinin yokluğu camiada farklı değerlendirmelere neden oldu.Sivasspor’da gerçekleştirilen seçimli olağanüstü genel kurulda Sivas milletvekillerinin katılmaması dikkat çekti. Sivas Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu’nda düzenlenen genel kurulda başkan adayı çıkmazken, kentin siyasi temsilcilerinin toplantıda yer almaması kamuoyunda gündem oldu.
Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde Sivas’ı temsil eden milletvekilleri genel kurula katılmazken, toplantıda Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile Sivas Belediye Başkanı Adem Uzun hazır bulundu. Başkan adayının çıkmaması nedeniyle kulüpte yasal sürecin başlaması beklenirken, milletvekillerinin toplantıya katılmaması spor camiasında farklı yorumlara neden oldu.Öte yandan, genel kurulun ardından kulübün geleceğine ilişkin atılacak adımlar ve izlenecek süreç merakla bekleniyor.
Yorum Yazın